Inbjudan till presentation av rapporten för första kvartalet 2023

maj 02, 2023

Oncopeptides AB (publ), ett biotechbolag inriktat på forskning, utveckling och kommersialisering av läkemedel mot svårbehandlade hematologiska sjukdomar, meddelar idag att rapporten för det första kvartalet 2023 kommer att offentliggöras den 4 maj kl 08:00. Investerare, finansanalytiker och media inbjuds att delta i en webbsändning och följande frågestund den 4 maj kl. 09:00.

Investerare, finansanalytiker och media inbjuds att delta i en webbsändning och följande frågestund den 4 maj kl. 09:00. Presentationen kommer att ledas av vd Monica Shaw, tillsammans med CFO Holger Lembrér, samt hållas på engelska. Den publiceras på Oncopeptides hemsida i anslutning till att webbsändningen startar.

Information för deltagare

Om du önskar att delta i webbsändningen, gå in på nedanstående länk. Via webbsändningen finns möjligheter att ställa skriftliga frågor till bolagets ledning.

Om du önskar att delta via telefonkonferens registrerar du dig via länken nedan. Efter registreringen får du telefonnummer och ett konferens-ID för att logga in till konferensen. Via telefonkonferensen finns möjligheter att ställa muntliga frågor till ledningen.